piątek, 05 sierpień 2022 08:00

8 sposobów, by osiągnąć zysk z dodatkowej pracy Wyróżniony

Zysk z dodatkowej pracy Zysk z dodatkowej pracy fot: pixabay

Różnego rodzaju praca musi zostać "odbębniona" w każdym przedsiębiorstwie, ale nie zawsze przekłada się ona na sprzedaż. Może to być na przykład praca związana z analizą danych, szkoleniem kadr, przydzielaniem zadań, tworzeniem contentu, gdy zajmujesz się działalnością internetową albo pracą związaną z reklamą i księgowością. Im więcej w Twojej firmie takiej pracy, która nie przynosi zysków, tym większe koszty prowadzenia przedsiębiorstwa.

Praca musi mieć na celu zarabianie pieniędzy

Praca, którą należy wykonać, powinna być zatem wykonana tak szybko i jak najefektywniej jak to możliwe. Nie należy koncentrować się na znajdowaniu i tworzeniu większej ilości pracy, która nie ma na celu zarabiania pieniędzy, a raczej warto robić rzecz odwrotną- minimalizować ilość takowej, na przykład przez redukcję ilości pracowników do minimum lub zwiększenie ich efektywności.
Musisz więc skupić swoją uwagę na takiej pracy, która przynosi bezpośredni dochód, czyli na zawieraniu transakcji.
Tak szybko, jak to tylko możliwe, powinieneś zacząć zatrudniać ludzi do wykonywania przyziemnych zadań, które musisz wykonać i jak najwięcej czasu poświęcić na zawieranie transakcji.

Czynności jakie musisz wykonać, aby zawierać więcej transakcji

Więc jakie dokładnie są czynności, które składają się na zawieranie transakcji? Krótko i zwięźle są to czynności, które mogą potencjalnie wpłacić pieniądze na Twoje konto bankowe. Kilka z tych działań to:

1. Odwiedzanie forów i blogów, które odnoszą się do Twojej niszy. Fora i blogi to miejsca, w których znajdziesz prawdziwych żyjących, oddychających ludzi, którzy są TWOIMI potencjalnymi klientami i dopóki ktoś nie wyciągnie swojej karty kredytowej, wprowadzi swoje informacje i faktycznie kupi produkty lub usługi od Ciebie, nie zarobiłeś ani grosza. Musisz iść tam, gdzie są ludzie chętni do wydania pieniędzy na to, co masz im do zaoferowania. Powinieneś zaprezentować im rozwiązanie ich problemów i dowiedzieć się, jak najlepiej służyć ich potrzebom i pragnieniom.

2. Odwiedzaj strony internetowe, które są powiązane z Twoją witryną. Tutaj znajdziesz potencjalnych partnerów joint venture. Skontaktuj się z webmasterami i pracuj nad zawieraniem obopólnie korzystnych transakcji. Znajdziesz też konkurencję, którą możesz przeanalizować.

3. Zacznij prowadzić swój własny biuletyn lub e-zine: jest to jedna z najbardziej potencjalnie dochodowych rzeczy, które możesz zrobić dla siebie. Im dłużej Twoja lista rośnie, tym więcej możesz zarobić.

4. Bierz udział w seminariach i buduj dobre, solidne relacje biznesowe z innymi w swojej dziedzinie. Oto potencjalni partnerzy joint venture, na których kultywację trzeba poświęcić czas.

5. Przygotuj swoje własne webinarium lub teleseminarium. Znajdź interesujących prelegentów, którzy dostarczyliby interesujących informacji do Twojej listy. Webinaria i teleseminaria są zarówno łatwe, jak i niedrogie w realizacji, i są to nowe potencjalne transakcje zarabiające pieniądze, które możesz wydać na inwestycję w rozwój firmy.

6. Organizuj wywiady ze znanymi ludźmi powiązanymi z Twoją branżą. Doskonałym przykładem takiego działania jest Maciej Wieczorek na YouTube. Możesz zyskać popularność tylko dzięki popularności swoich widzów. Oni cieszą się, że mogą dzielić się wiedzą i że ktoś ich podziwia i uznaje za mentorów. Ty cieszysz się, że masz odbiorców, a odbiorcy cieszą się z darmowej wiedzy. Win-win-win

7. Nie bój się social mediów. Chociaż większość firm zatrudnia od tego specjalistów, Ty sam powinieneś interesować się zasadami działania social mediów, by po prostu wiedzieć, czy Twój pracownik przydzielony do tego dobrze robi swoją robotę. Jeśli nie znasz się na tym kompletnie, wykorzysta Twoją niewiedzę i będzie to robił na pół gwizdka.

8. Wykorzystuj polecenia. Jeśli masz zadowolonych klientów, bardzo dobrym krokiem będzie poproszenie ich o zostawienie recenzji, np. Na Profilu firmowym na FB lub na Twojej stronie. Żeby ich do tego zachęcić, daj im jakiś gratisowy produkt- na przykład ebook, kod rabatowy czy skromny gratis do następnego zamówienia.