Handel internetowy w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie. Już blisko 70 tysięcy firm działa w tym sektorze, a co piąta z nich należy do osób z pokolenia Z – osób w wieku od 17 do 30 lat. To nie jedyna interesująca statystyka – 41,3 procent wszystkich firm e-commerce w Polsce należy do kobiet. Polski rynek handlu online staje się coraz bardziej zróżnicowany pod względem wieku i płci przedsiębiorców.

W dzisiejszym świecie media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w sukcesie każdej firmy, niezależnie od jej wielkości. Skuteczna strategia w social media może pomóc w budowaniu wizerunku marki, pozyskiwaniu klientów oraz monitorowaniu reputacji online. W artykule omówimy, jak wybrać odpowiednie platformy, jak zarządzać reputacją oraz jak zwiększać sprzedaż i lojalność klientów poprzez media społecznościowe.

W dobie gwałtownego rozwoju sztucznej inteligencji (AI), potrzeba ogromnych ilości danych do trenowania algorytmów staje się coraz bardziej paląca. Niektóre firmy AI próbują zdobywać te dane w sposób etyczny, ale inne posuwają się do skrajnych działań, takich jak scraping danych z sieci. Cloudflare proponuje rozwiązanie tego problemu, wprowadzając narzędzie, które pozwala blokować boty AI przed dostępem do danych. Firma chce w ten sposób chronić właścicieli stron internetowych przed nieuprawnionym wykorzystaniem ich treści.

Adam Grant, znany psycholog z Wharton i autor bestsellerów, zwraca uwagę na często pomijany problem wśród osób inteligentnych. Na konferencji Brilliant Minds w Sztokholmie, Grant podkreślił, że osoby o wysokim poziomie inteligencji są bardziej narażone na pewien rodzaj błędu poznawczego, który może wpływać na ich zdolność do podejmowania racjonalnych decyzji.

Hejt w internecie dotyka zarówno osób prywatnych, jak i firm. W związku z tym Rada Polskich Przedsiębiorców zaapelowała do ministra sprawiedliwości o podjęcie stanowczych kroków w walce z tym patologicznym zjawiskiem.

W dobie sztucznej inteligencji, każdy powinien przemyśleć, co publikuje online, ponieważ AI prawdopodobnie wykorzysta to do swojego treningu. Mustafa Suleyman, współzałożyciel jednostki DeepMind AI w Google i obecny CEO ds. AI w Microsoft, podzielił się swoim zdaniem na temat wykorzystywania treści dostępnych w internecie.

Strona 1 z 3